Pravilnik
Trči u Sarajevu, 04-05. september 2021.

Sarajevo, 04-05. September 2021.

1. ORGANIZACIJA

Planinarsko društvo Skakavac Sarajevo organizuje utrku Skakavac Trail, djelomično samostalnu planinsku utrku u prirodnom okruženju.

2. OPĆE INFORMACIJE

Skakavac Trail je trka koja se odvija uz bosanskohercegovačke puteve na četiri različite staze:

Plava trka-69 km: Trka počinje u nedjelju, 05. septembra u 06:00, Bistrik stanica, Sarajevo.

Maksimalno trajanje: 17 sati.

Zelena trka-41km: Trka počinje u nedjelju, 05. septembra u 08:00, Čavljak, Sarajevo.

Maksimalno trajanje: 10 sati.

Žuta trka-20km: Trka počinje u nedjelju, 05. septembra u 10:00, Uževica, Sarajevo.

Maksimalno trajanje: 5 sati.

Bijela trka-7.5 km: Canicross utrka počinje 04. septembra u 11:00, Uževica, Sarajevo.

Maksimalno trajanje: 2,5 sati.

3. USLOVI ZA SUDJELOVANJE

Biti potpuno svjestan/na dužine i specifičnosti događaja i perfektno spreman/na za isti.

Da se prije trke stekne sposobnost za samostalnost na planini što omogućuje upravljanje problemima uzrokovanim ovom vrstom staza:

Znati se suočiti, bez vanjske pomoći, sa klimatskim uslovima koji mogu postati teški za podnijeti zbog mikroklimatskih uslova (veče, vjetar, hladnoća, magla, kiša ili snijeg)

Znati kako upravljati, čak i ako se nađe izoliran/a, fizičkim ili mentalnim problemima koji proizilaze iz visokog umora, probavnih problema, mišićne ili zglobne boli, manje bolesti…

Biti svjestan/na da nije uloga organizacije da pomaže trkaču/ici da prevlada te probleme i da za takvu aktivnost u prirodi sigurnost ovisi o sposobnosti trkača/ice da se prilagodi problemima koji se susreću ili predviđaju.

Ove su utrke otvorene svima, muškarcima ili ženama, rođenim 2003. ili prije, članovima kluba ili ne.

Sudionici rođeni između 2003. i 2005. godine mogu sudjelovati samo ako donesu pristanak roditelja, a mogu se prijaviti za tri utrke.

Svaki trkač/ica izjavljuje svoje poznavanje i prihvata postojeće propise i slaže se da ih prihvata bez rezerve i promoviše etički pravilnik o događaju dostupan na:

4. POLUAUTONOMIJA

Pojedinačni princip trkača/ica u poluautonomiji je pravilo.

Poluautonomija se definiše kao sposobnost da se bude samostalan/na između dvije okrepe, ne samo na bazi hrane, već i odjeće i sigurnosti, prilikom prilagođavanja naročito problemima koji su naišli ili predviđeni (loše vrijeme, fizički problemi, povrede …)

Ovaj princip je impliciran u sljedećim pravilima:

1. Svaki trkač/ica mora imati svu svoju obaveznu opremu sa sobom u toku utrke (pogledati paragraf OPREME). Nosi ovu opremu u paketu predstavljenoj na trkačkoj grupi i ne smije se mijenjati tokom kursa. U bilo kom trenutku tokom trke, kontrolori mogu verifikovati torbu i njen sadržaj. Trkač/ica je dužan/na prihvatiti ove kontrole na prijateljski način, uz rizik od isključenja sa utrke.

2. Okrepne stanice su snadbjevene hranom i napicima za konzumiranje na licu mjesta. Samo obična voda (isključujući druge napitke) je namijenjena za bocu ili dopunjavanje vrećica. Svaki trkač/ica mora biti siguran/na da nakon napuštanja svake okrepe, ima količinu vode i hrane koja je neophodna da dođe do sljedeće tačke osvježavanja.

3. Lična pomoć se toleriše samo na tačkama osvježenja, u zoni koja je posebno rezervisana za ovu svrhu i uz saglasnost voditelja stanice. Ovu pomoć može osigurati samo jedna osoba, bez specifične opreme osim jedne vreće zapremine od najviše 30 litara. Ostatak osvježavanja je strogo rezervisan za trkače/ice.

4. Zabranjeno je da bude praćen/a ili se slaže da bude praćen/a tokom cijelog ili bilo kojeg dijela trke od strane osobe koja nije prijavljena, van tolerancijskih zona naznačenih u blizini osvježavajućih mjesta.

5. ODREDBE ZA CANICROSS

Zabranjeno je puštati psa sa povodca;

Obavezna oprema je oprsnica za psa;

Preporučena, ali ne i obvezna oprema, su pojas za čovjeka i bungee lajna kojom su povezani;

Zabranjeno je voditi psa na flexi povodcu;

Ukoliko jedan tim prestiže drugi, onaj sporiji mora mu se pomaknuti u stranu i omogućiti nesmetano prestizanje kako psi ne bi došli u kontakt ili se povodci zapleli;

Strogo je zabanjeno fizičko kažnjavanje ili tjeranje pasa na trčanje odnosno bilo kakav oblik nasilja nad psom (odmah se kažnjava diskvalifikacijom);

Maloljetne osobe do 16 godina mogu sudjelovati isključivo uz pratnju i na odgovornost roditelja;

Natjecatelj smije trčati samo s jednim psom.

obavezna oprema je oprsnica za psa

preporučena, ali ne i obvezna oprema, su pojas za čovjeka i bungee lajna kojom su povezani

zabranjeno je voditi psa na flexi povodcu

ukoliko jedan tim prestiže drugi, onaj sporiji mora mu se pomaknuti u stranu i omogućiti nesmetano prestizanje kako psi ne bi došli u kontakt ili se povodci zapleli

strogo je zabanjeno fizičko kažnjavanje ili tjeranje pasa na trčanje odnosno bilo kakav oblik nasilja nad psom (odmah se kažnjava diskvalifikacijom)

maloljetne osobe do 16 godina mogu sudjelovati isključivo uz pratnju i na odgovornost roditelja

natjecatelj smije trčati samo s jednim psom.

6. PRIHVATANJE PROPISA I ETIKE TRKE

Učestvovanje u trci Skakavac Trail podrazumijeva prihvatanje postojećih propisa i etike trke koji su dostupni na http://skakavactrail.ba/

7. PRIJAVA

Procedura prijave:

Pobjednici Skakavac Trail 2020 i Valter Trail 2021. su oslobođeni plaćanja startnine.

Plaćanje startnine: Do 22.08.2021.

  • Plava trka-69 km

Za prijavu i plaćanje od 20.06.2021. do 20.07.2021. cijena startnine je 80KM, €42.00

Za prijavu i plaćanje od 21.07.2021. do 22.08.2021. cijena startnine je 100 KM, €53.00

  • Zelena trka-41 km

Za prijavu i plaćanje od 20.06.2021. do20.07.2021. cijena startnine je 60KM, €32.00

Za prijavu i plaćanje od 21.07.2021. do 22.08.2021. cijena startnine je 80 KM, €43.00

  • Žuta trka-21 km

Za prijavu i plaćanje od 20.06.2021. do 20.07.2021. cijena startnine je 40KM, €21.00

Za prijavu i plaćanje od 21.07.2021. do22.08.2021. cijena startnine je 60 KM, €32.00

  • Bijela Staza- Canicross 7.5 km

Za prijavu i plaćanje od 20.06.2021. do 20.07.2021. cijena startnine je 30KM, €16.00

Za prijavu i plaćanje od 21.07.2021.do 22.08.2021. cijena startnine je 40 KM, €21.00

Startnina uključuje sljedeće:

Startni broj;

Planinski spasilački tim u slučaju povrede;

Pomoć i osvježenja tokom trke;

Trkački paket;

Hrana i piće po dolasku;

Finišerska medalja.

Procedura plaćanja:

Startnina može biti uplaćena putem PayPala, na žiro račun društva, devizni račun društva ili u prostorijama PD Skakavac.

Maksimalan broj učesnika

  • Maksimalan broj učesnika za sve trke je 1000 trkača.
  • Maksimalan broj za trku od 69km je 200 trkača;
  • Maksimalan broj za trku od 41km je 200 trkača;
  • Maksimalan broj za trku od 20km je 500 trkača;
  • Maksimalan broj za Canicross trku od 7.5km je 100 trkača.

Odustajanje:

Ako takmičar/ka želi da otkaže svoju prijavu, poništenje mora biti obaviješteno putem e-maila na:

skakavactrail@gmail.com.

Procedura nadoknade:

Poništenje do 22.08 2021. godine: 50% nadoknade (ili prebaciti u potpunom iznosu za Skakavac Trail 2022.

Poništenje nakon 22.08 2021. godine: Bez nadoknade.

Razmjena startnih brojeva je zabranjena. Startnina se ne može prebaciti drugoj osobi.

Ako trka bude otkazana zbog okolnosti koje su van naše kontrole do 15 dana prije trke, organizacija zadržava pravo da povrati 50% naknade za prijem. Ovaj procenat je izračunat da omogući organizaciji da pokrije dio nastalih troškova.

Ukoliko trka bude poništena ili prekinuta zbog klimatskih razloga, ili iz bilo kojeg drugog razloga van naše kontrole, neće biti vraćene naknade za registraciju..

Otkazivanje registracije u slučaju povrede:

U slučaju nehronostro-artikularne ili mišićne povrede trkača, jedinstveno u ovoj situaciji, nanesene nakon registracije i ako se ne može se potpuno izliječiti do dana trke, organizacija preporučuje da povrijeđeni trkač/ica ne preuzme nepotreban rizik i otkaže svoju registraciju za tekuću godinu i istovremeno podnese zahtjev za učešće u budućoj trci.

Svaki zahtjev za odlaganje mora doći do nas, uz kompletan medicinski izvještaj (detaljni izveštaj o povredi i rezultati rendgenskog pregleda koji potvrđuju dijagnozu) najkasnije do 22.08.2021. Svaki nepotpuni izvještaj će biti odbijen.

Zahtjevi će biti obrađeni najkasnije do 15.11.2021. Medicinski savjetnik će presuditi slučaj i njegova odluka je konačna.

Ako je mišljenje medicinskog savjetnika povoljno, trkač/ica će imati koristi od prioritetne registracije za istu trku u budućnosti.

8. OBAVEZNA OPREMA

Obavezno je da sportisti sa sobom imaju sljedeću opremu, tokom cijelog trajanja trke:

  • osnovni komplet za prvu pomoć (flasteri, par sterilnih gaza, obloge, zavoji)
  • spremnik za vodu ili boce koje sadrže najmanje 1,5 litar tečnosti;
  • startni broj vidljiv za punu dužinu trke;
  • astrofolija;
  • zviždaljka;
  • čaša za piće (u prostorijama za osvježavanje ne mogu se kupiti);
  • baterijska-ćeona lampa;
  • roadmap (data od strane organizatora);
  • mobilni telefon je uključen, ali se čuva u nečujnom režimu;
  • odgovarajuća obuća

Obaveznu opremu trkač može nositi na sebi ili je držati u ruksaku.

Obavezna oprema će se provjeravati tokom preuzimanja stratnog broja, a nasumične provjere će se vršiti na stazi tokom trke.

Preporučljivo je nositi sljedeću opremu:

  • vjetrovka u slučaju loših vremenskih uslova u višim predjelima;
  • majicu dugih rukava;
  • kačket, kapa ili bandanna;
  • energetske pločice;
  • mala količina novca za moguću kupovinu hrane u planinskim skloništima i/ili prodavnicama u selima;
  • elastični zavoji.

Upotreba štapova je dozvoljena. Ukoliko se takmičar odluči da ih koristi, o istima mora voditi računa od početka do kraja trke. Takmičar mora nositi štapove na takav način da ne predstavlja nikakvu opasnost za druge trkače

9. STARTNI BROJEVI

Svaki startni broj se individualno predaje svakom trkaču na osnovu:

fotografskog identiteta,

trkačkog paketa i sve vaše obavezne opreme

Startni broj se mora nositi na grudima ili stomaku i mora biti trajno i potpuno vidljiv tokom čitave trke. Stoga mora biti postavljen iznad odjeće. Ime i logo sponzora ne smiju se mijenjati ni sakrivati.

Startni broj omogućava da koristite autobus, okrepe na utrci, kao i ostale resurse organizatora koji se nalaze na cilju utrke. Osim u slučaju odbijanja da se pridržavate odluke organizatora, startni broj nikada nije povučen, ali je deaktiviran u slučaju odustajanja.

Startni brojevi i paketi će biti podijeljeni u Sarajevu u sljedećem periodu:

• Petak, 03. septembar, subota 04.. septembar, od 16.00 do 21:00h, BIONA, ul. Safeta Hadžića 100 (općina Novi grad)

Bistrik, Čavljak Nahorevo i Uževica:

• Subota prije početka Canicross utrke i nedjelja 05. septembar 2021., prije početka utrka.

10. REZERVNE TORBE

Svaki takmičar dobija sa svojim startnim brojem i torbu za lične stvari/opremu. Jednom kada je popunjena njegovim stvarima i zatvorena, torba se može odložiti neposredno prije početka na određenom mjestu i čuva se od 04.10.2021.

Torbe se vraćaju ili takmičaru ili njegovoj pratnji, jedino uz pokaz startnog broja. Torbe moraju biti preuzete po završetku utrke.

Organizatori definitivno neće slati torbe na kućne adrese takmičara. Torbe koje nisu preuzete do ovog roka bit će uništene iz higijenskih razloga.

Samo vrećice koje je obezbijedila organizacija će biti transportovane. Štapovi se ne mogu prenijeti unutar ovih vrećica.

Bilo koja pritužba u vezi sadržaja prilikom dolaska nije prihvatljiva. Preporučuje se da ne stavljaju vrijedne stvari u torbe

11. START TRKE

Plava trka-69km:

trka počinje u nedjelju, 05. Septembra u 06:00, trkači/ce su obavezni da budu minimalno pola sata ranije na lokaciji Bistrik, Sarajevo. Maksimalno trajanje: 17 sati.

Zelena trka-41km:

trka počinje u nedjelju, 05. Septembra u 08:00, trkači/ce su obavezni/e da budu minimalno pola sata ranije na Čavljaku, Sarajevo. Maksimalno trajanje: 10 sati.

Žuta trka-20km:

trka počinje u nedjelju, 05. Septembra u 10:00, trkači/ce su obavezni/e da budu minimalno pola sata ranije na Uževici, Sarajevo. Maksimalno trajanje: 5 sati.

Bijela trka-7.5km:

Canicross trka počinje 04. Septembra u 11:00, trkači/ce su obavezni/e da budu minimalno pola sata ranije na Uževici, Sarajevo. Maksimalno trajanje: 2,5 sati.

12. RUTE

Kilometri nisu označeni. Takmičari se stoga striktno pridržavaju markirane rute i izbjegavaju uzimanje prečica ili sječenja dijelova rute. Svaki odlazak sa službene staze, osim što podrazumijeva diskvalifikaciju, biće lični rizik takmičara.

13. SIGURNOST I KONTROLNE TAČKE

Punktovi za prvu pomoć pozicionirani su na različitim mjestima tokom čitave staze. Ovi punktovi su u radijskoj ili telefonskoj vezi sa glavnim štabom. Tim za medicinsku kontrolu je prisutan tokom cjelog trajanja događaja u kontrolnom štabu trke.

Spasilačka mjesta imaju za cilj pružanje pomoći svima koji su u opasnosti sa dostupnim sredstvima koje je obezbijedio organizator.

Ako izgleda kao da je trkač u tegobi ili ozbiljno povrijeđen Vaša obaveza je da pozovete pomoć:

  • lično odite do tačke prve pomoći
  • nazovite kontrolera staze
  • pitajte drugog trkača da obavijesti članove prve pomoći

Suštinski je da svaki trkač pomogne bilo kome ko je u opasnosti i obavijesti tačku prve pomoći.

Ne zaboravite, zbog problema koji se odnose na životnu sredinu i vrstu događaja, prva pomoć će se možda morati čekati duže od očekivanog. Zbog toga vaša sigurnost zavisi od kvaliteta materijala koje imate u svom ruksaku.

Trkač koji pozove doktora ili spasitelja podnosi sebe upravi i obavezuje se da prihvati odluke interventnog tima. Od trenutka kada zdravlje trkača zahtijeva tretman putem intravenskog kapanja, trkač će, obavezno, biti isključen iz trke.

Članovi prve pomoći i doktori imaju pravo:

  • Isključiti iz trke (poništenjem startnog broja) sve takmičare koji se smatraju nesposobnim da nastave sa utrkom.
  • evakuisati na bilo koji način trkača za kojeg se smatra da je u opasnosti.
  • Hospitalizirati bilo koje trkače čije zdravstveno stanje to zahtjeva.

Izbor sredstava za evakuaciju i bolnice je odluka zvaničnika prve pomoći i doktora.

Troškovi koji nastaju usljed hitne pomoći ili evakuacije, plaća osoba koja je spašena, a koja je također odgovorna za sve troškove koji se odnose na njihov povratak sa područja do mjesta gdje su spašeni. Jedina alternativa je da trkač sastavi i predloži dosije njegovom osobnom osiguranju u datom roku.

Ako je iz bilo kog razloga nemoguće stupiti u kontakt sa štabom trke, možete pozvati službe za spasavanje direktno na brojeve koji su navedeni na BIB-u.

Svaki trkač mora ostati na označenom putu. Svaki trkač koji dobrovoljno napušta označenu stazu više nije u nadležnosti organizacije.

14. KONTROLA I OKREPNE STANICE

KONTROLA

Kontrola se vrši pri dolasku na bilo koju okrepnu stanicu.

Neočekivana kontrolna mjesta postavljaju se na mjestima koja nisu za spasavanje i osvježenje. Njihovu poziciju organizacija nije saopštila.

Samo trkači koji imaju vidljiv i propisno kontrolisani startni broj imaju pristup okrepnim stanicama.

Obrok nakon trke se služi na cilju u Semizovcu.

Da bi se izbjeglo rasipanje plastičnih čaša za jednokratnu upotrebu tokom trke, svaki trkač mora da se opremi sa posudom za vodu sa minimalnom zapreminom od 15cl.

Svaki trkač koji je viđen da baca smeće izvan za to predviđenih mjesta će biti diskfalifikovan.

Kante za smeće su obezbijeđene u velikom broju na svakoj okrepnoj stanici i moraju se koristiti.

OKREPNE STANICE

Plava trka-69 kilometara:

  • Zmajevac – 8 km
  • Barice-19 km
  • Čavljak – 27 km
  • Bukovik – 45 km
  • Plato Skakavac – 52 km
  • Motka – 60 km

Zelena trka-41 kilometra:

  • Bukovik – 16 km
  • Plato Skakavac – 24 km
  • Motka – 31 km

Žuta trka-20 kilometara:

  • Plato Skakavac – 4 km
  • Motka – 11 km

Bijela trka-Canicross 7.5 km

  • Plato Skakavac – 3.5 km

Vreće i boce za vodu mogu biti napunjene samo običnom vodom. Predlažemo da trkači sa sobom ponesu mineralne soli tokom trke.

Kada napuštaju svaku okrepnu stanicu, sportisti moraju imati dovoljno tečnosti i hrane da dođu do sljedeće stanice. Moguće je i korištenje planinskih skloništa i prodavnica duž rute, gdje će takmičari moći da kupuju hranu i piće.

15. MAKSIMALNO VRIJEME ZAVRŠETKA

Maksimalno vrijeme da se stigne do cilja je:

1. Plava trka-69 km– 17 sati,

Vremenski limit na 27. kilometru- 6 sati (Čavljak) i 52. kilometru-9 sati (Plato Skakavac).

2. Zelena trka 41km-10 sati,

Vremenski limit na 16 kilomeru- 3 sata (Bukovik) i 24. kilometru- 5 sati (Plato Skakavac).

4. Žuta trka 20km-5 sati,

Vremenski limit na 11. kilometru- 2,5 sati (Planinarski dom Motka).

5. Bijela trka-Canicross- 2,5 sata.

Vremenski limit na 3.5 kilometru- 1,5 sat (Plato Skakavac).

Takmičari/ke koji do mjesta sa označenim vremenskim limitom ne stignu na vrijeme, biće zaustavljeni te im se neće omogućiti nastavak trke.

Medicinsko osoblje koje će biti raspoređeno dužinom staze imati će dozvolu da zaustavi i pregleda takmičare/ke za koje procjeni da nisu sposobni za nastavak trke. Kako bi se zaštitilo njihovo zdravlje, takmičari/ke moraju slijediti uputstvo medicinskog osoblja. U protivnom, biće trenutno diskvalifikovani.

Organizator će osigurati prevoz do cilja za sve učesnike/ce koji odustanu zbog povrede, onima kojima medicinsko osoblje zabrani dalji nastup kao i onima koji probiju vremenski limit. Prevoz do cilja će se vršiti prema planu koordinatora trke nakon što odustane dovoljno osoba za popunu vozila osim ako situacija ne nalaže hitan transport. Svi takmičari koji odustanu van tačaka s kojih je moguće izvršiti prevoz, dužni su doći do prve naredne kontrolne tačke ili okrepne stanice odakle će vozilom biti transportovani dalje.

U slučaju loših meteoroloških uslova i/ili zbog bezbjednosti, organizacija zadržava pravo da zaustavi događaj u toku ili da promijeni vremenske limite.

16. POVREDA I REPATRIACIJA

Osim povrede, trkač/ica mora napustiti trku na kontrolnim tačkama. Moraju upozoriti glavnu osobu na stanici koja će poništiti njegov/njen startni broj.

Trkač/ica zadržava svoj nevažeći broj jer je to i dalje njegov/njen prolaz za autobuse, obroke…

O repatrijaciji će odlučiti vođa stanice, na osnovu sljedećih opštih pravila:

Trkači/ce koji napuste drugu spasilačku ili osvježavajuću stanicu, ali čije stanje zdravlja ne zahtijeva evakuaciju, moraju se vratiti što je prije moguće svojim sredstvima na najbližu tačku repatrijacije.

Što se tiče osvježavajućih ili spasilačkih mjesta dostupnih automobilima ili pogonom na sva četiri točka,

Tokom zatvaranja stanice, organizacija može, u mjeri raspoloživih sredstava, repatrirati trkače/ice koji su odustali i još uvijek prisutni na stanici.

U slučaju nepovoljnih vremenskih uslova koji opravdavaju djelimično ili potpuno zatvaranje trke, organizacija osigurava repatrijaciju što je prije moguće od trkača/ica koji su se povukli.

U slučaju napuštanja prije kontrolne tačke, neophodno se vratiti na prethodnu kontrolnu tačku i obavijestiti vođu stanice o napuštanju.

Ako tokom tog povratka trkač/ica sretne čistače/ice, oni su ti koji poništavaju njegov broj. Tada trkač/ica više nije pod kontrolom organizacije.

17. MARKACIJE

Za bolji noćni vid, markacije imaju dio bijelog reflektujućeg materijala koji će biti lako vidljiv pomoću čeone lampe.

PAŽNJA: ako više ne možete da vidite markacije, vratite se nazad!

Poštujući životnu sredinu, na stazama se neće koristiti farba, samo na asfaltiranim putevima.

Neophodno je da pratite staze sa markacije bez uzimanja prečica.

18. CILJ

Kada završite sa trkom u određenom vremenskom roku, dobićete finišersku medalju.

19. DISKVALIFIKACIJA

Takmičar će biti diskvalifikovan uz poništavanje startnog broja ukoliko:

  • ne prođe kroz jednu od kontrolnih tačaka;
  • koristi prečice;
  • baca smeće dužinom staze tokom trke;
  • ne pomogne takmičaru u nevolji;
  • vrijeđa ili prijeti osoblju/volonterima;
  • koristi prevozno sredstvo tokom trke;
  • odbije pregled od strane medicinskog osoblja na stazi;
  • odbije provjeru obavezne opreme od strane akreditovanog osoblja na stazi;
  • nema čeonu lampu, vjetrovku, astrofoliju, spremnik/bocu za tekućinu.

Kazna će se primijeniti na licu mjesta.

20. ŽALBE

Svi prigovori moraju biti pisani i upućeni direktoru utrke u roku od dva sata od dolaska dotičnog trkača.

21. POROTA

Porota se sastoji od relevantnih ljudi odabranih za svoje nadležnosti od strane predsjednika i direktora utrke

Porota je ovlašćena da donese odluku u vremenu kompatibilnom okviru imperativa trke o svim prigovorima koji su podneseni tokom događaja.

Odluke će biti bez žalbe.

22. MODIFIKACIJE STAZE ILI VREMENSKIH BARIJERA; OTKAZIVANJE TRKE

Organizacija zadržava pravo da u svakom trenutku modifikuje rutu i pozicioniranje tačaka spašavanja i osvježavanja, bez upozorenja.

U slučaju nepovoljnih vremenskih uslova (velike količine kiše ili snijega na nadmorskoj visini, veliki rizik od oluja …), početak se može odložiti samo za najviše nekoliko sati, nakon čega se trka otkazuje.

U slučaju loših meteoroloških uslova i zbog bezbijednosti, organizacija zadržava pravo da zaustavi događaj u toku ili da promijeni vremenske prepreke.

23. ŽIVOTNA SREDINA

Trka će se dijelom održati u zaštićenom prirodnom parku sa prirodnim eko​sistemom. Od učesnika je stoga potrebno da u potpunosti poštuju životnu sredinu, posebno ne bacajući smeće, branjem cvijeća ili uznemiravanjem divljih životinja. Svako ko na stazi baci smeće biće diskvalifikovan sa trke. Da bi se smanjio loš uticaj na životnu sredinu, sportistima NISU date plastične čaše na okrepnim stanicama. Svaki sportista mora da nosi svoju čašu za piće ili bočicu za vodu, koja se može dopuniti na okrepnim stanicama.

24. PRAVA KORIŠTENJA MULTIMEDIJALNOG SADRŽAJA

Prilikom registracije na trku, takmičar sva prava u vezi sa korištenjem digitalnog zapisa koji prikazuje takmičara (fotografije, video materijal i ostalo), prenosi na organizatora trke.

25. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Prijavom na trku, takmičar oslobađa organizatora bilo kakve odgovornosti, bilo građanske ili kaznene, za štetu osobama i/ili njihovoj imovini uzrokovanu djelovanjem takmičara. Obrazac za oslobađanje organizatora možete preuzeti ovdje: Download

KONTAKT

Kontakt organizatora:

Mobile:

+387 61 975 036,

+387 61 838 855,

+387 61 449 505,

+387 61 474 145.

e-mail:

skakavactrail@gmail.com